Klacht: Onduidelijke leveringstijden en slechte service

op 06 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

29 aug heb ik voor mijn nieuwe studiejaar een leesboek besteld bij Studystore. Nu, 6 september heb ik nog steeds niks vernomen van Studystory en omdat het schooljaar nu al 2 weken bezig is loop ook erg achter met het leeswerk. Dus vandaag toch besloten even te bellen. 10 minuten in de wachtrij gestaan en vervolgens een slecht communicatieve medewerker aan de lijn die niet precies weet wat ze moet doen. uiteindelijk komt het hoge woord er dan toch uit: Het pakket is vandaag verstuurd en komt waarschijnlijk over 5 dagen binnen. na 18 dagen heb ik dan eindelijk mijn boek binnen. Zelf naar alle informatie moeten zoeken en zulke lange verzendtijden zijn echt niet normaal. laat staan de kosten van het bellen (ruim 15 minuten) en geen excuses gemaakt.

geld terug, of tenminste excuses.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 26 september 2017 om 11:58 geantwoord

Beste Sterre,

Excuus voor de late reactie op de klacht op deze site. Vervelend dat je het gevoel hebt dat je niet goed geholpen bent door onze klantenservice. In je klacht geef je aan dat het 18 dagen heeft geduurd dat je je boek hebt gekregen. Volgens onze gegevens in je account hebben we het boek na 7 dagen verstuurd. De leverdatum kun je volgen in je account. Op onze site staat bij het boek ook vermeld wanneer we dit leveren. Als deze leverdatum niet gehaald kan worden mailen we hier over. Onze excuses als we je hierin niet goed geïnformeerd hebben.

Sharon van der Ploeg

Alle klachten die gemeld zijn door sterrepierson