Klacht: onduidelijke informatie

op 01 augustus 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig gebruik ik Helaes Pindakaas, maar dan hoe lang is de houdbaarheid en dat is het nu juist niet te vinden.
Wat ik wel kon vinden aan de onderkant van de pot, maar door het gebruik is het totaal onleesbaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten wat ik eet en voor hoelang houdbaar.

p.s. ik ben tachtig jaar en een foto hiervoor heb ik niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Reactie van de melder van de klacht Poppink

3 weken geleden - Vindt u ook niet, dat het er op lijkt dat het zo onduidelijk is om de houdbaarheid van de pindakaas te vinden, dan u nu doet om nog eens een reactie te plaatsen. Als u nog zou willen dat ik uw merk pindakaas blijf gebruiken, zou ik toch wel graag duidelijkheid van u verwachten. Ik neem aan dat mijn reactie nu eindelijk wel duidelijk voor u is. In afwachting,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poppink