Klacht: Onduidelijke communicatie en slechte levering

op 13 januari 2014 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb zonder duidelijke communicatie en voorwaarden een afkoop factuur ontvangen voor meerdere kavels.

Dit waren kavels waar van de betaling niet op tijd binnen is gekomen, echter is de betaling wel voldaan.

Bij de ene veiling duurt het weken voordat er een afkoop plaats vind en bij de andere veiling al direct 1 dag na de veiling. Dit staat nergens duidelijk vermeld!
Omdat ik een kavel al had betaald en in een korte tijd (binnen 1 week) allemaal afkoop facturen ontving, hebben ze de openstaande afkoop facturen verrekend met mijn betaling voor een andere kavel.

Ik heb gebeld met Proveiling en hun zeggen dat ze al een afkoop factuur mogen sturen 1 dag na de sluiting van een veiling. Dat is leuk, het overmaken van geld duurt al 2 – 3 werkdagen!!

Overigens is de levering van de goederen zeer slecht. Bij mij hebben ze 2 nieuwe fietsen geleverd, waarvan 1 in een doos. Het duurde zeker 4 weken voordat de fiets werd verzonden en i.p.v netjes aanbellen en de bestelling af te leveren hebben ze het gewoon buiten voor de deur gezet, met de sleutels nog in het slot van een fiets!!

Proveiling heeft nu uit eigen initiatief mijn account verwijderd. Ik kan nu ook niet meer bij mijn facturen voor mijn administratie.

Als nog de gewonnen goederen opsturen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proveiling.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

Proveiling.nl

Heeft op 21 januari 2014 om 15:13 geantwoord

21/1/`14 e-mail verzonden met AV. account verwijderd dus kan geen gegevens terugvinden.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door brianv