Klacht: Onduidelijke afschrijvingen

op 30 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS,

Wegens onduidelijke afschrijvingen heb ik twee maal het bedrag €10,05 terug geboekt en ook de afschrijving voor het bedrag €92,05 geweigerd. Deze werden vermeld onder de naam NS IZ Groeps Reizigers met de omschrijving 21314082.

Ik ben me ervan op de hoogte dat ik nog een openstaande incasso bij jullie heb staan van €35,- ivm mijn OV-fiets abonnement. En ben bereid dit bedrag te betalen. De reden dat dit nog niet is gebeurd is omdat mij nooit is verteld dat dit automatisch van mijn rekening werd afgeschreven in termijnen.

Echter is mij niet duidelijk hoe het bedrag van €10,05 ineens naar €92,05 is gegaan en weiger ik dit dan ook te betalen.

Gewenste oplossing: Afschrijving van €92,05 vervalt. Ik ben bereid het bedrag van €35,- in zijn geheel aan NS over te maken en wil mijn OV-fiets abonnement stopzetten en daarbij de afschrijvingen van NS.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sevndevxls