Klacht: Onduidelijk of de website commercieel of overheid is

op 13 december 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Ik heb zorgtoeslag aangevraagd via zorgtoeslag.nl. Zodra ik de website zie, inclusief de URL, lijkt het sterk op een overheidswebsite.

Echter, deze website is niet van de overheid, deze website is een commerciële website die als service dient voor het aanvragen van een zorgtoeslag. Dit was niet duidelijk genoeg, dus heb ik tegen beter weten in mij ingeschreven en ik ben ermee akkoord gegaan dat er €40 van mijn bankrekening af zou worden geschreven. Een domme fout, aangezien het via de overheid gewoon gratis kan, zo merkte ik in later.

Er zou duidelijk op de website benadrukt moeten worden dat deze website geen website van de overheid is, maar een commerciële tussenstap tussen particulier en overheid, die tegen een vergoeding helpt met het aanvragen van een zorgverzekering.

Daarnaast, wil ik mijn €40 terug.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 14:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door OlivierGrauss