Klacht: Ondeugelijk materiaal cursus elementaire belastingskunde en slechte begeleiding

op 06 oktober 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Het cursus materiaal is verouderd, onvolledig en staat vol fouten. Helaas kreeg ik niet gelijk de hele cursus en vielen hoofdstuk 5 en verder daardoor niet te beoordelen. Een proefperiode heeft dan niet veel zin.
Op de website van NHA staat dat er verder geen cursusmateriaal nodig is. Helaas heb ik nog geen vraag kunnen maken zonder alles in google op te zoeken.

De begeleiding van de docent is geen begeleiding te noemen. Huiswerk wordt op tijd nagekeken maar anders dan een ‘jammer’, ‘of deze vraag is goed’ krijg je niet te horen. Na heel veel gebel en gemaild zou de docent mij terug bellen omdat het niet duidelijk was welke tabel er gebruikt mest worden bij een vraag. helaas kreeg ik te horen dat hij het niet weet, is te lang geleden dat de cursus is gemaakt!!! Ik moest de verkeerde vragen maar opnieuw sturen zodat ik het goede antwoordt kan krijgen!!!!

Ik heb de hoop al opgegeven dat de NHA de cursus gaat herschrijven/aanpassen en dat ik uitleg krijg van de docent. Ik wil het bedrag wat ik betaald heb terug, vanwege wat me belooft is en niet waargemaakt wordt. Ik vind dit oplichting om zo met mensen om te gaan. Van deze cursus leer ik niets en hetgeen wat ik nodig heb voor mijn bedrijf zit er niet in. Als hier niet naar geluisterd wordt ga ik in gesprek via mijn rechtsbijstandsverzekering. Zo ga je niet met klanten om!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

2 maanden geleden - wij hebben de klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Over de te volgen route hebben wij mw via mail op de hoogte gebracht.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 26 oktober 2017 om 11:01 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht van onze cursist hebben wij de klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zij hebben de klacht behandeld en de cursist schriftelijk op de hoogte gebracht over de inhoud en de vragen die de cursist gesteld heeft. de cursist heeft info ontvangen over documenten en over de updates van de cursus.

Alle klachten die gemeld zijn door letitia-e