Klacht: ondeugdeugdelijk iphone 6 en slechte kwaliteit oplaadsnoer/stekker

op 27 december 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een 2 jarig abonnement met een iphone 6 toestel. Het toestel is ca 1 jaar oud, iets meer dan een jaar. Ik heb al jaren een iphone, maar dit keer ben ik zeer ontevreden over het toestel. Het is nml meer leeg dan vol, en opladen duurt ca een dag. Vol opgeladen is iphone nooit.

Ik ben ook naar een apple store op het Leidseplein geweest binnen het termijn van een jaar en ze vonden niets verkeerds. Ze keken nauwelijks je wordt afgescheept en weggestuurd, klant is koning kent apple niet. Apple vindt zichzelf een heilige en als klant moet je dankbaar zijn dat je apple gebruikt. Naar mijn mening een totaal verkeerde houding naar de klant toe! Ik hoop dat ze dat gaan opbreken, ben die club behoorlijk zat! Alles was volgens de appleclub ok. Als het ok wordt bevonden dat iphone 6 niet op te laden valt? En dat wel een product die veel te duur wordt gehouden!

Ook het bij gesloten snoer met oplaad stekker is al binnen een jaar kapot en onbruikbaar. Het is van een hele slechte kwaliteit, terwijl ik zuinig en zorgvuldig om ga met alles. Nu ben ik genoodzaakt een duur nieuw snoertje van apple te kopen, het is al een heel duur toestel dan behoort alles zeker 2 jaar of langer mee te gaan. Ik denk dat apple dit bewust van een slechte kwaliteit maakt, ook schermt apple zijn eigen markt totaal af, want een snoer en stekker van een ander merk wordt niet geaccepteerd. De arrogante houding van apple begint mij op te breken. Een nieuw snoer met stekker gaat mij weer ca 30,— kosten.

Ik ben een hele nette zuinige gebruiker, ben ook ouder, bewaar alles keurig in tasjes en hoesjes en nog gaat t allemaal heel snel kapot. Ik erger mij aan die arrogante houding van alleen maar klanten geld uit hun zak kloppen, van enige service van hun kant is absoluut geen sprake. Ik wil oplaadsnoer met stekker vergoed hebben, zonder extra kosten!!!…Zo hoort dat als apple ondeugdelijke spullen verkoopt….

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne341