Klacht: ondeugdelijke stoelen. 2x armstoel Lyndon

op 22 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Op 21 juli werden twee armstoeltjes afgeleverd, onverpakt, de monteur zette ze neer en verdween spoorslags. Ik ging erop zitten en zakte er meteen doorheen, daar zat ik met m’n 82 jaar en net geopereerde knie op de grond. Na een half uur stond ik weer!! De schrik, erger dan de pijn, was niet te beschrijven. ‘k Had van alles kunnen breken. Heb meteen contact gezocht met Sanders. Dat vlotte niet zo, ik zou teruggebeld worden, uiteindelijk heb ik zelf weer gebeld. De volgende dag zouden er nieuwe gebracht worden. Ik had er niet veel vertrouwen meer in. Wat bleek, dit was de echte monteur en hij concludeerde dat er schroeven ontbraken in de andere. En deze waren wel verpakt. De monteur heeft erg z’n best gedaan en is als eerste in de stoel gaan zitten. Ik zou wel graag een gebaar van u tegemoet zien.
Met vriendelijke groet, J.G. Schaap-Bensen

De oplossing moet van u komen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door schaap.bensen@hetnet.nl