Klacht: Ondeugdelijke smartphone geleverd

op 06 mei 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik heb in augustus 2014 jaar een smartphone van het merk Motorola type Moto E gekocht. Al vanaf het moment van aankoop ervaar ik problemen met de interne speaker van het toestel. Het toestel is diverse malen ter reparatie aangeboden, waarna het (meestal) weer enkele weken werkt maar daarna treedt het probleem steevast opnieuw op. Ik heb Belsimpel verzocht mij een vervangend toestel aan te bieden maar daarin is men tot op heden in gebreke gebleken. (Opnieuw) heeft men mij verzocht het toestel op te sturen (hetgeen is gebeurd) en is mij beloofd met “een passende oplossing” te zullen komen zonder ergens concreet te worden. Ik ben mijn mobiel nu al weer 1,5 week kwijt (voor de 4e keer!) en word steeds aan het lijntje gehouden wanneer ik informeer naar status

Wanneer mij een vervangend toestel aangeboden wordt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 12:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door e.melssen@gmail.com