Klacht: Ondeugdelijke auto

Ikbenwieikben op 12 september 2021 over Autohandel CTB in de categorie Autodealers

We hebben bij deze autohandel eerst een Opel Corsa gekocht op 19-8 2021. De auto hebben we zondag 22-8 opgehaald. Binnen 4 dagen op 26 augustus 2x langs de weg gestaan en de ANWB gebeld. De monteur van de ANWB herkende de auto en vertelde dat de koppakking kapot is.
We zijn terug gegaan naar CTB autohandel en hebben het opgelost doordat we een andere auto kregen een Fiat Punto Racer. We moesten ook 500 euro bijbetalen, wat nu op een bedrag komt van 2500 euro. De Opel Corsa koste 1995 euro en inruil van onze auto 500 euro. Op verschillende websites zagen we dat de Fiat Punto 1495 koste, we voelde ons hierdoor opgelicht en het vertrouwen was volledig weg bij ons.
We hadden bij de garage afgesproken om de auto op te halen, er was helaas niemand. Ik zag per ongeluk dat de sleutels op het achterwiel lagen. Hierover was niks gecommuniceerd, een whatsapp is zo gestuurd, we zeiden dat we er rond 19.00 uur konden zijn. Cas zei dat is goed. Doordat ons vertrouwen al weg was, was dit weer een teleurstelling.
We hebben een paar dagen erin gereden en merkte dat als we de koppeling intrapte de auto naar benzine of olie rook. Optrekken werd ook steeds slechter. We hebben weer contact opgenomen en wat afspraken gemaakt. Maandag zou om 13.30 uur de auto opgehaald worden, helaas waren ze ruin een uur te laat. De auto zou vrijdag klaar zijn zoals afgesproken, helaas werd het een dag later. We moesten hier zelf achteraan, terwijl Cas ons op de hoogte zou houden, wat weer niet gebeurt is. We hebben hiervoor ook extra kosten moeten maken dmv een huurauto. We hebben verschillende keren aangegeven dat ons vertrouwen gedaald is tot ver onder 0 en dat we ons geld terug willen. Maar daar wil Cas niet aan. Dat doet hij niet.
We werden nog bedreigd door zijn vrouw als we de auto niet overschrijven, dan zou Daan (zijn vrouw) de auto als gestolen opgeven. Ik had eerder die dag de overschrijving al geappt naar Cas, weer slechte communicatie.
Normaal gesproken doet een garage dat als ze een auto afleveren.
De hele manier hoe het bij CTB Autohandel ging, vind ik zeer erg klantonvriendelijk.
Ik zou ze zeker niet aanbevelen.

Ons geld terug. Het vertrouwen is totaal weg, ik wil absoluut geen andere auto meer bij deze garage.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autohandel CTB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikbenwieikben