Klacht: Ondeugdelijke apparatuur

op 14 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb samen met het entertainment pakket een digitale ontvanger gekregen. Dit apparaat, de dsr8141 heeft het nooit goed gedaan, iedere keer init, beelduitval en opnemen is nog nooit gelukt. Ik heb al drie keer het apparaat omgeruild. Nu heb ik in maart contact gehad met Barbara ven cd en zij zegde het nieuwe model toe, alleen was deze er nog niet. Ik moest even geduld hebben…
Nu heb ik 3 maanden later weer gebeld en de persoon aan de telefoon zegt dat ik niets in bruikleen heb, en zelf voor de ontvanger moet zorgen! Of ik moet opzeggen en weer abonnee worden dan kan ik voor 99,- weer kosteloos de nieuwe ontvanger bestellen.
Dit terwijl ik wel degelijk de ontvanger met harddisk bij het entertainmentpakket in bruikleen heb gekregen!

Ik wil na al die jaren nu eindelijk een goedwerkende ontvanger. en in bruikleen zonder kosten. Er worden nog steeds entertainment abonnementen afgesloten incl hd ontvanger mp-201.

Gewenste Oplossing:

Een deugdelijke ontvanger met hdd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

9 maanden geleden - Geachte heer Slinger, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u graag een MP-201 ter vervanging wilt van uw DSR8141. Uit onze administratie is gebleken dat de ontvanger die u had, niet in bruikleen was. Deze decoder is uw eigendom. Op dit apparaat zit een garantie van 24 maanden. De ontvanger is in 2013 geleverd en valt helaas buiten deze garantie. Wij willen u wel tegemoet komen hierin. Wij kunnen u kosteloos een MP-201 leveren bij een verlenging van 24 maanden van uw abonnement. Het is dan geen bruikleen decoder, maar de decoder is uw eigendom. Hier zit uiteraard 24 maanden garantie op. De maandelijkse kosten blijven gelijk. Als u hiermee akkoord gaat, horen wij dit graag van u en zullen wij de MP-201 uw kant opsturen. Met vriendelijke groet, Joey Webcare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 04 juli 2016 om 18:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RSmaster57