Klacht: Ondeugdelijk produkt verkocht door DIXONS.. Slepende zaak omdat Dixons niet over de brug komt

op 18 september 2013 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Al maandenlang bezig na inlevering van mijn Laptop mijn laptop gerepareerd te krijgen. Deze is na 2 jaar en 2 maanden kapot gegaan en DIXONS wil geen verantwoordelijkheid nemen. Na inlevering van mijn laptop moest ik tekenen. Expliciet heb ik erbij gezegd dat ik geen kosten accepteer omdat DIXONS verantwoordelijk is voor een reparatie. Nu beroep ik me op aanraden van de consumentenbond op het ontbinden van het aankoopcontract.

Al maandenlang heb ik mijn thuiswerk niet kunnen verrichten. Dit scheel mij zo’n 500 euro per maand aan inkomsten. Als dit niet snel wordt opgelost komt er een schadevergoeding bij.

ontbinding contract, geld retour.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

Heeft op 18 september 2013 om 15:13 geantwoord

Een bericht is inderdaad ontvangen waarin staat dat het koopcontract niet wordt ontbonden met de reden dat ik de laptop ter reparatie heb aangeboden. Geen goede service. Na twee jaar gaat een laptop dus kapot als je die bij DIXONS koopt en heb je pech? Onacceptabel! Klacht NIET opgelost.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 18 september 2013 om 15:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw.

Graag verwijzen wij u naar de berichten die u eerder per e-mail heeft mogen ontvangen.

S. van Dalen

Social Care/Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
T: +31 (0)10-85 11 815|

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dixons beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Een aap gelogeerd

9 maanden geleden - Helaas heeft DIXONS nooit een oplossing geboden die redelijk was. Het bedrag noch de laptop heb ik nooit terug ontvangen. Mijn advies: Geen aankopen doen bij DIXONS. Ze vekopen heel erg graag maar eenmaal het bedrag in de pocket nemen ze geen verantwoordelijkheid meer voor hun producten.

Alle klachten die gemeld zijn door Een aap gelogeerd