Klacht: Ondeugdelijk product ontvangen

op 22 juli 2017 over Kat&Hond in de categorie Dierenwinkels

Een vlooienband van seresto besteld voor onze hond via de website www.kathond.nl. Normaliter haken wij petshop maar daar waren de banden uitverkocht en ivm vakantie hebben wij online gezocht en besteld bij kathond.nl. Wij kopen de band altijd ter preventie, echter een maand na aankoop van de Seresto vlooienband van kathond.nl zat ons hondje VOL MET VLOOIEN terwijl hij normaal vlo-vrij is. Arm beestje krabde zich suf ! Inmiddels de seresto vlooienband via de vertrouwde petshop gekocht en ons lieverdje is weer vlooienvrij. Hierdoor ga ik er dus vanuit dat wij een ondeugdelijk product hebben ontvangen. Kathond.nl geeft bij contact niet thuis of krijgen wij iemand aan de lijn die er zogenaamd echt niets aan kan doen en het spijtig vind dat er een ondeugdelijk product is geleverd. We moeten maar terugbellen wanneer de baas weer aanwezig is, echter is deze nooit aanwezig. KATHOND.NL IS EEN OPLICHTING SITE DUS!

Als wij een nieuwe band krijgen of het geld retour.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kat&Hond

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kat&Hond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saar2688