Klacht: onderzoekkosten

op 07 juni 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Uw klachtcompliment: We helpen iederen behalve je eigen verantwoorfelijkheid nemen bah wat zijn jullie toch een smerig glibberig bedrijf schade op toestel zat der vorige keer al.op door jullie nu net voor 2 jaar afgelopen gestuurd en willrn niet repareren tenzij je 400 zoveel betaalt niet mee eens Want pik het niet En buiten dat was het al zo dat schade de vorige keer al zat en toen de 3 keer in afgelopen jaar waar die 3 keer gerepareerd was nu niet willen doen omdar ik zeker al een nieuwe heb en was binnen garantie en jullie moeten het zonder kosten repareren want jullie weten al een tijdje dat ik er problemen mee heb batterij en nu zo doen prima ik pik t niet want dit is gewoon afgesproken v te voren met tele2 maar goed ik hoop dat jullie je verantwoordelijkhekd nemen voor dit euvel en zo eerlijk zouden zijn om het alsnog gratis te repareren was al ingeleverd voordat me nieuwe contract ingaat

als tele 2 hun verantwoordelijkhied neemt met welk bedrijf hun in zee gaan en dat ik geen enkele cent zal betalen wegen de schukd van dynafix waarmee tele2 een c heeft en dynafix mij vor de gek houdt en at moet stoppen anders vecht we het anders uit

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zakaria1997