Klacht: onderzoek kwaliteit

op 17 oktober 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Artikelen gebracht naar hoofdkantoor voor onderzoek naar kwaliteit met begeleidend briefje (aug. jl). Niets gehoord. Zelf weer gebeld op ma 3 okt.jl receptie. Weer alles verteld en uitgelegd aan mevr. receptie (wilde geen naam doorgeven) Na half uur kom ik erachter dat mevr. niet bij Blokker werkt. Dus schandalig dat zij wel alles eerst wilde weten..
Daarop klantenservice gebeld en doorgegeven aan mevr. Monica en mevr. Emmy. Het pakketje bleek te zijn doorgestuurd naar de afd. VGK
Dhr. Jan Niel (?)
Op 3 okt. is mijn vrouw gebeld door Dhr. Leclerq (?) Vroeg wat er aan de hand was. Uitgelegd. Zou erop terugkomen.
Tot op heden niets meer van gehoord.
Mevr. Tita van Kooiman(?) heeft ook alles genoteerd. Ook Dhr. Zeilstra Nagna (0205683568) weet ervan.

Wilt u mij door de juiste mensen laten terugbellen (liefst de manager of iemand van de directie), wat de oorzaak was.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 17 oktober 2016 om 17:54 geantwoord

Beste heer Biben,

Vervelend dat u al zo een lange tijd aan het wachten bent. Ik neem voor u contact op met degene die hier over gaan. Zodra ik de stand van zaken weet zal ik contact met u opnemen. Ik verwacht u binnen twee dagen hierover te kunnen bellen.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Biben