Klacht: ondervloer laminaat

op 04 augustus 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

nadat de buren jarenlang zeil op beton hadden gelegd en ik daarover klaagde en eigen haard er niets aan deed, werd er laminaat gelegd waarvan het leggen alleen al overlast veroorzaakte en er nadien nog meer overlast was, eigen haard beloofde dat het gezin het laminaat moest verwijderen als de klachten bleven maar toen ik ze daar aan herinnerde veegde ze dat van tafel, later zouden er kleden gelegd worden en eigen haard zei me dat men de kleden had zien liggen, omdat de overlast bleef en ik zelf de kleden niet had zien liggen draaide eigen haard zich er weer uit en zei dat de huurders immers voor laminaat hadden gekozen en niet voor kleden. en dat het zo goed was ondanks dat het overlast veroorzaakt. Dat de huurders met veel meer dan het maximaal aantal toegestane huurders in een al gehorige woning woont, en dan ook nog met laminaat met 1 mm folie eronder, met een tafel een bank en een tv wat het huis tot een klankast maakt aangezien het zo goed als niet gemeubuleerd is, en dan ook nog visite erbij maakt niet uit omdat volgens eigen haard de ondervloer slechts 10 decibel hoeft tegen te houden. Dat dat zo goed als niets is doet er niet toe. als er iemand van 50 of van 100 kg op die vloer stampt of loopt of springt dan wordt er in beide gevallen 10 db tegen gehouden. Eigen haard stelde na 18 jaar zeuren voor om te komen kijken om bij mij plafondisolatie te zetten, maar kon bij voorbaat al geen uitsluitsel geven of ik het ook zou krijgen want het moest mogenlijk zijn, en als ik het zou krijgen moest ik het zelf betalen. Ik heb toen zelf bij een andere persoon van eigen haard de offerte opgevraagd en in plaats van moeilijk en omslachtig gedoe kon het meteen ingepland worden mits ik de kosten van over de 5000 euro zelf zou betalen. uiteraard zei ik nee aangezien ik ook weet dat menig verhuurder er op staat dat er bij zeil of laminaat gouden ondertegels met het hoogste db gehalte moeten worden gelegd omdat ze juist overlast en geluidsoverdracht willen voorkomen voor andere huurders. eigen haard probeerde vervolgens de boel om te draaien door mijn benedenbuurman te bellen en hem te vragen of hij mij kon horen en toen het antwoord ja was heeft eigen haard dat tegen mij willen gebruiken, en mij dus aan te rekenen dat hun eigen woningen gehorig zijn en de termen huisgeluiden en overlast naar believen en hoe het ze het beste uitkomt door elkaar heen te gebruiken.

het laminaat bij de buren eruit en goudkleurige ondervloertegels door hun hele huis aan laten brengen, en hun moeilijke kinderen naar een zorginstelling waar ze opgevoed gaan worden, de laatste gil en schreeuwpartij duurde een uur en een kwartier en dan hebben ze het raam ook nog open zonder gene.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ondervloerlaminaat