Klacht: onderhoudscontrakt

op 16 februari 2018 over JustFire in de categorie Interieurbedrijven

men komt onderhoud plegen aan de kachel voor 125 euro.Men stofzuigd de kachel en zet hem weer aan ,hij maakt een raar geluid bij korrels laten vallen mijn vrouw vroeg wat dat deed.De monteur zei dat er zich iets zou hebbeen aabgekoekd in de aanvoerworm.De monteur wilde dat nog eens uiotzuigen met de stofzuiger maar kon niet in de opening komen moest mijn vrouw morgen maar eens zelf proberen want ze hadden het erg druk.
Nou superservive voor 125 euro,een kachel die flink herrie maakt,

125 euro betaald voor even de stofzuiger er door te halen en de klachten weg te wimpelen met we hebben het druk.De kachel maakt herrie bij het pellets laden . Lag aan de worm zei het monteurtje hij kon er niet bij met zijn stofzuiger . Morgen zelf maar proberen zei hij tegen mijn vrouw,was ik maar thuisgeweest dan waren ze de deur niet uitgekomen. men moet ook eerst de onderrhoudsbeurt betalen voor ze komen.Ook een beetje raar.Bellen heeft geen zin .

een goede onderhoudsbeurd zodat er geen herrie meer uit de kachel komt en de tijd nemen voor klanten ,die hebben ervoor betaald op voorhand zels

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JustFire over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door paulschellen