Klacht: Onderdelen zijn zó duur dat apparaat weggooien goedkoper is

op 22 juni 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij maken op het werk gebruik van een grillplaat. De platen moeten vervangen worden en de aanschaf gaat per stuk (Tefal levert niet aan de tussenhandel zoals de Onderdelenwinkel) en de prijs van het vervangen van de grillplaten (via internet/Onderdelenwinkel)is bijna net zo duur als de aanschaf van een nieuw apparaat. Ik heb gebeld met de Onderdelenwinkel en die vertelden dat de levering door Tefal zó duur is dat een lagere verkoopprijs niet haalbaar is. Dit is geen duurzaam beleid.

Gewenste Oplossing:

Onderdelen aanschaffen tegen een redelijke prijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Els Goossens