Klacht: Onderdelen op voorraad volgens website, helaas dat is niet zo.

op 22 februari 2021 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Email gestuurd naar [email protected] 22-2-2021 09:13:50AM

Op 18-2 onderdelen besteld die volgens jullie site op voorraad zijn.
Dit is meteen betaald en ik krijg ‘geen’ bevestigingsmail dat de bestelling geplaatst is of wat de status daar van is.
Ik ben ingelogd en daar zie ik daar deze nog in behandeling is. Hieruit concludeer ik dat jullie niets op voorraad hebben en dit heeft gevolgen voor de toekomst.
Ik begin mijn twijfels te krijgen of dit wel goed gaat. U kunt er voor zorgen dat deze bestelling morgen wordt geleverd en anders deze annuleren en direct mijn geld terug.

1. Actueel voorraad beheer of hier dit niet vermelden en heb je geen voorraad dan zeker niet vermelden.
2. Bestelling geplaatst dit meteen bevestigen, ook dat het betaald is.
3. De klant informeren wat de status is van de bestelling per email is ok.
4. De klant informeren dat het verzonden wordt, met welke bezorger en track trace code en de te verwachte levertijd.

Ik begrijp wel waarom ze geen telefoonnummer geplaatst hebben op de site. Voor mij absoluut de laatste bestelling.
Had deze beter zelf in delen kunnen bestellen achteraf.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Autodoc in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht TucsonV6

1 maand geleden - Wil er als klant aan toevoegen dat het beter zou zijn een goed ERP systeem aan te schaffen zodat je kunt zien wat de werkelijke voorraad is, maar vermoed dat dit een tussenstation is die geen actuele voorraad bij de leveranciers kan zien.

Alle klachten die gemeld zijn door TucsonV6