Klacht: Onderdelen niet geleverd en onderdelen passen niet

op 21 mei 2020 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere e mails gestuurd naar autodoc ze maken het je wel zo onwijs moeilijk om onderdelen te retouneren en geld terug te krijgen voor niet geleverde onderdelen. Ik heb meerdere foto’s bijgevoegd en nog klagen ze dat ik foutive foto’s heb gemaakt. WAT EEN KT bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg!!! En 80 euro compensatie want ik heb mijn monteur moeten betalen maar de remblokken pasten niet waren veel en veel te groot. Op de website stond dat de remblokken pasten op mijn c63s amg estate van 2015. Ook hebben ze de remblok slijtage indicatoren niet geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman linssen