Klacht: Onderdeel was en is op vooraad

op 09 mei 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen vrijdag een brandstof pomp voor mijn auto gekocht op de app van autodocc.er stond duidelijk bij dat het onderdeel in voorraad was het koste mij al extreem veel moeite om op te sporen wat mijn auto had aan klacht dan heb ik die gevonden onderdeel bestelt krijg ik vandaag een mail dat het onderdeel op is en dat ik 78 uur moet wachten voor een oplossing nou ik heb geen zin om te wachten al helemaal niet als er op de site duidelijk nu nog bij sta en ook in de app in voorraad

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn brandstofpomp heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dahood