Klacht: Onder valse voorwendselen omgebouwd naar Garantiebellen.

op 15 augustus 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer, mevrouw.
Ons bedrijf Elite Salades en Snacks B.V. heeft op 10 augustus 2017 een factuur ontvangen van Garantiebellen. Wij zouden zijn overgestapt van onze provider naar Garantiebellen. Na een telefoontje van mij naar Garantiebellen laten ze je een opgenomen bericht afluisteren waarin onze telefoniste Debbie beantwoord op de vraag, Zit jullie bedrijf nog op de Stationsweg nr 2 met Ja beantwoord. Op vraag 2, ben je bevoegd om toezeggingen te doen voor Elite Salades en Snacks B.V. wordt nogmaals in het opgenomen gesprek een ja gehoord. Dat is dezelfde ja als op antwoord 1.
Ze hebben gebeld met de melding dat ze een onderdeel zijn van KPN.

Onze telefoniste is niet bevoegd om dit te bevestigen. KvK geeft hierop uitsluitsel. Het opgenomen gesprek wordt zo gemonteerd dat ze in het opgenomen gesprek 2 x ja zegt.
Ik heb aansluitend een mail gestuurd waarin ik meld dat ons bedrijf niet is overgestapt, er geen ( schriftelijke ) overeenkomst is en onze telefoniste niet bevoegd is om namens Elite Salades en Snacks B.V. toezeggingen te doen en de factuur niet en nooit wordt betaald. Als antwoord ontvang ik dat ze de KvK gaan checken en ik hierop nog een terugkoppeling ontvang.
Dit zijn ongeoorloofde praktijken. Ik kan begrijpen dat er bedrijven zijn welke hier niet tegen opgewassen zijn en dan maar met tegenzin akkoord gaan met de ombouw. Wij verzetten ons hier wel tegen.
Ben benieuwd welk antwoord er van Garantiebellen volgt. Volgens mij kunnen ze maar 1 ding en dat is ons bedrijf bevestigen dat er geen overeenkomt is met Garantiebellen.
m.v.g.
R. Niemeijer.

Ik ben pas tevreden wanneer Garantiebellen juridisch wordt aangepakt en dat ze deze praktijken stoppen. Een boete opleggen zou mooi zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garantiebellen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garantiebellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joppie26