Klacht: Onder valse voorwendselen mensen lokken.

op 26 mei 2016 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Ik heb bij bakker.com een bestelling gedaan. Bakker adverteert (nu nog) met een gratis klimplant passiebloem bij élke bestelling. Die was op voorraad op dat moment. Ik heb nooit eerder melding gehad van het feit dat deze plant niet op voorraad was. ook is er geen vervangende plant meegezonden. Buiten dat ik 2 weken heb moeten wachten op mijn bestelling , waarbij ik afgeknipte bloemen kreeg, terwijl er stond levering binnen 3.4. dagen wil ik gewoon die passiebloem. Daarom heb ik mijn bestelling gedaan. Men stelt niet op voorraad, maar op de website staat hij wel op voorraad, dat is niet de manier en dat is verkopen onder valse voorwendselen. Een hele slinkse ouderwetse lelijke truc, die klanten wegjaagt ! Haal de aanbieding van je site als je hem niet meer in voorraad hebt, en meld het gelijk aan de koper. Dit is zéér onsympathiek !

Of de passiebloem, twv 5 euro of korting op mijn aankoopbedrag. Dit was een all in koop. (dus met de aanbieding) anders had ik t nooit aangekocht, en de koop laten varen en was ik elders 15 euro goedkoper uit geweest.
En haal aanbiedingen weg die je niet op voorraad hebt.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door albertdirk