Klacht: Ondanks borrgstellingsverklaring geen craditkaart gekregen

op 05 juli 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Ik heb een aanvraag gedaan voor een creditcard bij International Card Services deze is afgewezen omdat ik een negatieve registratie heb bij het BKR er is mij toen gezegd als ik een borgsteller kan vinden dat ik dan een borgstellingsverklaring kan invullen.Ik heb iemand die borg staan alle formulieren hebben wij ingevuld en gemaild Ik heb 3 keer gebeld omdat ik niets hoorde na de 2e keer bellen werd mij verteld dat het er wel goed uitziet en dat de formulieren door gestuurd worden naar een andere afdelingen dat ik uiterlijk 5 dagen later een bericht zou krijgen.
Ik heb later weer gebeld omdat ik weer niets gehoord had,nu word mij gezegd dat het afgewezen is omdat ik een negatieve registratie heb wat ik al wist. Maar de borgsteller neemt eventueel de verantwoordelijkheid op zich mocht er niet terug betaald worden.
Wat heeft het voor nut als je een borgstellingsverklaring invult als daar niet naar gekeken word dat vroeg ik en daar kon diegene geen antwoord opgeven , hij zei het is afgewezen omdat ik een registratie heb bij het BKR en er word niet naar de borgstellingsverklaring gekeken. Ik zou wel willen wat het voor nut heeft om een borgstellingsverklaring in te vullen als daar niet naar gekeken word.
Je gaat er wel eigenlijk vanuit dat je een creditcard krijgt als je een de borgsteller hebt het enige waar ik die voor nodig heb is dat je tegenwoordig een creditcard verplicht is als je met de auto op vakantie gaat naar het buitenland dit ivm een borgstelling voor een eventuele vervangende auto. Ik heb deze vraag ook naar de afdeling directievraag@icscards.nl gemaild daar kun je met klachten terecht of ze opnieuw er na willen kijken en naar de borgstellingsverklaring.
Ik heb dit op 16 juni gemaild na 2 weken geen reactie op 30 juni voor de 2e keer gemaild maar tot heden geen reactie. Ik vermoed dat ik er ook niets meer van hoor

Als ik voor onze vakantie een creditkaart krijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ron 62

4 maanden geleden - Eind vorige week was mijn voicemail ingesproken door iemand van International Card Services , ik heb vandaag terug gebeld en ze zei omdat ik een registratie heb krijg ik geen creditcard. Ook niet als je iemand hebt die een borgstellingsverklaring ingevuld heeft. Dit staat NIET op hun site als dit er zou staan dan weet je al van te voren dat je het niet krijgt. Ze zei er is ook een mail gestuurd naar mij toe dit zijn gewoon standaard mails dat het afgewezen is , laten ze tenminste in de mail zetten WAAROM het afgewezen is dan weet je meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron 62