Klacht: Ondanks betaling blijven we herinneringen ontvangen

op 17 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Met 2 betalingen aan de KVK waren we te laat. Syncasso stuurt ons hiervoor 2 herinneringen met een toeslag. Geen probleem beide Syncasso herinneringen incl. toeslag direct betaald. Echter bij 1 betaling zijn we het dossiernummer vergeten te vermelden. Ik ben nu ruim 3 weken in weer met Syncasso (4x gemaild 6x gebeld). Wordt vervolgd.

Als ze de 2 betalingen aan de juiste dossiers koppelen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Reactie van de melder van de klacht dossier251762091endossier251765008

1 maand geleden - Vervolg: Mail aan syncasso 17-8 13:59 Beste mensen, N.a.v. het gesprek met mevrouw Smit de 2 betaal bewijzen nogmaals. Inmiddels heb ik zelf uitgevonden waarom het zo is misgelopen. Jullie hebben ondanks eerdere betaalbewijze 1 betaling van dossier 251762091 niet kunnen koppelen aan een betaling en hebben het bedrag van 66,40 teruggestort. (zie bijlage) Ik heb nu de rekening (inzake dossier: 251762091) opnieuw betaald via een andere rekening ( NL93 ABNA 0404 xxxxxx) om nog meer verwarring te voorkomen. Oorsprong van dit onnodige gedoe is dus als je vergeet het Dosssier nummer te vermelden (en ook als je later zeer uitgebreid contact opneemt met jullie, inclusief de uitleg aan een deurwaarde) jullie de betaling niet kunnen koppelen aan een betaling. Let op er is mij driemaal toegezegd dat de betaling wel goed gekoppeld zou worden aan het dossier. Ook de deurwaarde die langs is geweest heb ik de Online gegevens laten zien. Wat doen jullie met deze informatie? Ik heb inmiddels ook een klacht geplaats op klacht.nl Ik snap best wel dat het van mijn zijde onhandig was niet het dossiernummer te vermelden. Maar als ik jullie voorzie van zeer uitgebreide info en de deurwaarde mee mag kijken in mijn betalingssysteem mag ik toch hopen en verwachten dat dit veel eerder en veel proffesionele wordt opgepakt. Niet iedere “te laat” betaler is een ……. Graag ontvang ik excuses, mede om mijn klacht bij klacht.nl netjes af te kunnen sluiten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

4 weken geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door dossier251762091endossier251765008