Klacht: ondanks beindigen abonnement blijven dreigen met kosten betalen

op 06 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Jaar abonnement afgesloten, trouw alles betaald ondanks dat er geen gebruik werd gemaakt van hun diensten.
vrij vlot na afsluiten jaar abo het abonnement opgezegd, brief ter bevestiging gekregen dus niets aan de hand zou je denken, echter FFF bleef kosten innen na beindigen abo.
Hierover meerdere mails gestuurd die niet beantwoord werden, geld laten storneren en rekening geblokkeerd voor hun.
Toen eindelijk mail gekregen met excuses en dat alles betaald was. maar het houd niet op, we worden gespamd met mails over nog openstaande kosten die verhoogd worden met boete(s) er word gedreigd met incasso-bureau, nul komma nul reactie op mails van mij uit.

Als wij uit het systeem gehaald worden en nooit meer dreigmails ontvangen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

8 maanden geleden - Dat klinkt niet helemaal als de bedoeling, Darius. Als je ons jouw lidnummer of naam, adres, woonplaats doorgeeft, dan gaan we gelijk in ons systeem kijken wat er precies misgaat. We horen graag van je.

Reactie van de melder van de klacht darius26

8 maanden geleden - hoi, mijn ledennummer is 069004172 de rest van mijn informatie hebben jullie al lang mvgr Darius

Reactie van de melder van de klacht darius26

8 maanden geleden - Is mijn lidnr ondertussen door jullie getraceerd? Zo stil nu

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 16 maart 2018 om 10:07 geantwoord

Hoi Darius. Onze oprechte excuses voor de late reactie via dit kanaal. We begrijpen dat je een opzegging hebt gedaan, maar er nog steeds geld werd geïncasseerd van je rekening. Nadat je contact hebt opgenomen met ons, ging het opnieuw mis. We hopen dat je inmiddels met onze klantenservice hebt gesproken hierover. Dit kan zowel telefonisch als via de e-mail. Die link voor onze contactdetails: https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree.

Heeft op 16 maart 2018 om 12:14 geantwoord

Als we zeggen dat jullie klantenservice niet reageert op de mail en aan de telefoon komt er niet eens iemand aan de lijn waarom stuurt uw ons dan alsnog weer naar de klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door darius26