Klacht: Ondanks allerlei beloften nog steeds niet mijn staafmixer

op 05 april 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Jan 2012 deed ik mee aan een spaaractie bij shell van philips. Ik had gespaard voor een staafmixer, hiervoor betaald en ik zou de staafmixer zo spoedig mogelijk ontvangen. Nu ruim 14 maanden later heb ik nog steeds de staafmixer niet. Mijn inziens moet ik de conclusie trekken dat “spoedig mogelijk” wel erg lang op zich laat wachten.
Ik heb meerder mails naar philips gestuurd en berichten ontvangen dat ze het probleem in behandeling hebben genomen, nog niet hebben kunnen oplossen, en dat dit zo snel mogelijk opgelost zou worden. Daarnaast had ik ook een klacht gedaan op klacht.nl maar na een tijdje kreeg ik bericht dat philips het probleem had opgelost dit is echter niet het geval.

Dat ik binnen 2 weken mijn staafmixer krijg op mijn nieuwe adres. Dit nieuwe adres (zal ik doorgeven aan philips wanneer ze telefonisch of per mail contact met me opnemen)

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 18 april 2013 om 09:26 geantwoord

Philips Webcare heeft op 9 april 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant. Philips en de klant zijn samen tot een oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deniseenschede