Klacht: Onbruikbare kadokaart

op 25 september 2017 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Toen onze dochter werd geboren, werden wij overstelpt met cadeaus, waaronder een hele hoop kadokaarten van Prenatal. Toen wij deze wilden inwisselen in de winkel, bleek 1 van de kaarten niet bruikbaar. Bij navraag bleek de kaart niet geactiveerd.
Oftewel, iemand heeft een kadokaart gekocht en hiervoor veel geld betaald. Helaas was het voor deze persoon niet duidelijk dat de kaart blijkbaar ook nog geactiveerd moest worden op het internet.
De kaart blijkt dan onbruikbaar, ookal heeft de gever hiervoor betaald.

We hebben direct contact opgenomen met Prenatal, maar hun antwoord was kort.
We moesten zelf navragen wie de kaart had gegeven en die moest de kaart alsnog activeren . Anders kon de kaart niet worden gebruikt. Uiteraard hadden wij dat al gedaan, maar geen van de vele gevers kon zich herinneren dat zij een kaart hadden moeten activeren. Naar iedereens weten hadden zij een correcte kaart gegeven. Sowieso had niemand een kaart online gekocht. Dus erg vreemd dat de kaart niet werkt. Prenatal geeft dan dat het \\\” dikke pech\\\” is. Ondanks dat alle kaarten gecodeerd zijn en dit heus wel terug te vinden is in hun systeem, steken zij het geld in eigen zak zonder dat wij hiervoor produkten hebben kunnen kopen. Het voelt heel oneerlijk
Op internet vind je meer van dit soort verhalen.
Prenatal heeft een hele lucratieve handel zo, maar wel ten koste van hun klanten. Heel treurig

Als wij het geïnvesteerde bedrag op de kaart van de gever gewoon kunnen uitgeven voor produkten bij Prenatal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.B.J.