Klacht: onbrschoft behandeld door medewerkster

op 29 mei 2020 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28-5-2020;
Ik had nog 2 geldige cadeaukaarten. Na lang zoeken eenp aar porducten uitgezocht, bleken ze niet te volstaan. Ik begreep het niet, terwijl ik toch redelijk intelligent ben. Op bitse, afgemeten toon, zwaar geïrriteerd, legde ze het 3x in dezelfde bewoordingen uit. Ik zei dat het geen zin had omsteeds hetzelfde te herhalen want die uitleg werkte niet. Ik kreeg een fikse snauw. Uiteindelijk heb ik het mandje met pruducten en de cadeaukaarten afgegeven en ben weggegaan zonder producten, cadeaus etc. Ik ben klant-af. Zet nooit meer een voet in die winkel.

Gewenste Oplossing:

Nou; excuses zijn allereerst zeer wel op z'n plaats. En een 'goedmakertje' in de vorm van alsnog de cadeausproducten zo daarnaast erg passend zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yves Rocher

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yves Rocher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Went