Klacht: Onbrekende onderdelen

op 17 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Na mijn s8 te hebben opgestuurd voor een kapot scherm, deze is netjes gerepareerd en terug ontvangen door de post.

Nadat ik mijn paket opende en de telefoon bekeek was ik tevreden over het nieuwe scherm en wou het direct in gebruik nemen, ik ben namelijk voor mijn beroep zeer afhankelijk van mijn mobiel.
Ben nu in bezit van een oude telefoon zonder internet ect. Even als noodhulp voor toch te kunnen bellen maar NIET mijn gebruik kan maken van mijn internet, apps, whatsapp voor volledig mijn beroep uit te oefenen. Tot mijn verbazing zag ik dat ik een onderdeel mis namelijk mijn simkaart houder/tray tot nu toe misschien nog wel het belangrijkste onder deel want zonder simkaart heb je dus helemaal niks aan geen een telefoon!!

Na meerdere telefoon gesprekken zou deze opgestuurd worden via de reguliere brief post???
Wat ik zelf ook totaal niet slim en ongeregeld vindt.
Woensdag werd mij vertelt dat ze hem z.s.m zouden opsturen en dat hij VRIJDAG OF ZATERDAG binnen zou komen. Daar kon ik wel mee leven want er was toch geen andere optie!
Nu het zaterdag is en ik er vanuit ging dat mijn houder/tray er was kwam ik weer tot een ontevreden conclusie dat ook vandaag weer mijn houder er niet zal zijn. Waardoor ik zondag + maandag weer niet gebruik kan maken van mijn S8.
Als ik dan Bel wordt er gezegd ja maar meneer hij is pas gisteren verstuurd en is afhankelijk van de post.
Geen track And trace, geen overzicht waar dat ding is gebleven, niemand daar die ook maar weet wanneer ik mijn simkaart houder ga ontvangen en na alle beloftes van ja die dag moet die wel binnen zijn en anders echt wel zaterdag, geloof ik er niks meer van en zit ik WEER paar dagen zonder mijn telefoon wat dus wel de bedoeling was!!

Dit is in mijn woorden

Een zeer ongeregeld bedrijf want ten eerste 6,95 kost een track and trace paket waarvan je zeker weet waar je onderdeel is.
Ten tweede de medewerkers zeggen ook maar wat en weten niks van wat andere gezegd hebben.
En ten derde ik kan mijn werk niet volledig beoefenen omdat dynafix iets vergeet (wat tevens kan gebeuren maar dan wel goed opgelost moet worden) wat nu niet tenspraken is.

ZONDE DUS!!

dat ze ELK onderdeel hoe klein of groot dan ook met pakket post sturen!

En dat ik zo spoedig mogelijk mijn telefoon weer in gebruik kan nemen!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

5 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 05 juli 2017 om 12:07 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Frints