Klacht: onbetrouwbaar slotje armband

op 06 juni 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Ik heb van mijn vriendin een heel mooi fossil armband gekregen van hele mooie kwaliteit. Helaas was het slotje erg onbetrouwbaar ( het betreft fossil type JF02633040 ). zodra ik mijn arm op tafel leunde en het slotje lichtelijk contact maakte met de tafel, sprong deze open en raakte het bandje los. dit gebeurde niet alleen tijdens het leunen, maar ook tijdens het tillen van objecten. zodra het slotje ook maar enig contact maakte met bijvoorbeeld een doos, schoot deze los en hing hij los aan mijn arm. erg zonde want het is een prachtig armbandje! helaas moet ik nu melden dat het armbandje definitief kwijt geraakt is. Ik baal ontzettend dat ik dit niet eerder heb gemeld, nu moet ik dit ook nog aan mijn vriendin uit gaan leggen.

ik ben tevreden als er naar het slotje gekeken wordt zodat dit niet bij meerdere mensen zal gebeuren, want het zijn dure armbandjes die je makkelijk kwijt raakt. En ik zou nog meer tevreden zijn als ik op een of andere manier mijn vriendin blij zou kunnen maken met een kleine vergoeding van fossil en ik hoop dat dat niet teveel gevraagd is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Fossil

3 maanden geleden - Goedemiddag, Heeft u reeds contact gehad met het verkooppunt of met ons als leverancier? Indien dit niet het geval is en een en ander nog niet opgelost mocht zijn, kunt u contact opnemen met ons via customerservice@fossil.nl We horen graag van u!

Alle klachten die gemeld zijn door Pietervandooren00