Klacht: Onbetrouwbaar in afspraken en geen eerlijke informatie

AK70 op 10 juli 2020 over La Souris Scooters in de categorie Brommers, scooters en motoren

Afspraak gemaakt over levertijd eind juni, ook op de bon laten zetten. En vervolgens na zelf bellen te horen gekregen dat eind juni leveren absoluut niet ging lukken. Meerdere keren gebeld en via telefoon te horen gekregen dat ik verzoek tot annuleren via e-mail kon indienen. Van 2 verschillende mensen. Bevestiging kwam niet, gebeld als dat goed kwam, ik moest andere scooter kopen voor werk, heb ik ook verteld. Ik maakte nog een geintje dat ik niet met 2 scooters wilde komen te zitten. Kwam goed, was gewoon erg druk. Maar de order stond echt bij afdeling annuleringen.
Andere scooter gekocht waar snel geleverd kon worden. Telefoon van La Souris… Ze hadden TOCH nog een scooter gevonden voor ons. Ik heb uitgelegd dat die kans al over was… op tijd leveren was toch absoluut niet mogelijk? Ik had 22 juni al geannuleerd. Meneer Kenny begreep het verhaal, weer wachten op afdeling annuleringen. Maar ik wilde uiteraard wel mijn aanbetaling retour!
En de volgende dag om 17.15 kwam er mail van die afdeling…. was niet mogelijk om te annuleren omdat ze plotseling 1 juli gingen leveren. Was maar 1 dag te laat volgens hun, dat ik inmiddels door hun tegenstrijdige berichten over levertijd die gingen van half juli, naar eind juli tot 12 weken, op 22 juni geannuleerd had omdat onze afspraak niet plaats zou vinden ivm met eind juni leveren kon ze niet schelen.
Ook die aardige meneer Kenny van het telefoontje mailde nog… annuleren ging echt niet gebeuren, ze wilden heel graag de scooter leveren schreef hij erbij.
1 juli kon ik niet zo maar vrij nemen. Vrijdag is mijn vrije dag. Nu is het wachten wanneer ze leveren en de scooter op marktplaats kan voor verkoop.
Als dit verhaal alsnog positief wordt laat ik dat hier ook weten. Maar daar geloof ik inmiddels niet meer in.
Dus vanaf nu ga ik mensen waarschuwen… denk na voor je bij dit bedrijf koopt. Nog nooit zoiets mee gemaakt! Genoeg bedrijven die wel respect hebben voor hun klanten, respect naar klanten toe kennen ze bij dit bedrijf echt niet! Mijn dochter van 17 zit straks opgescheept met een tweede scooter. Laat iedereen gewaarschuwd zijn!

Annuleren omdat ze toch echt meerdere keren hebben laten weten dat eind juni echt niet mogelijk was om te leveren. Terwijl ik eind juni op mijn bon heb staan. Dat ze dan een scooter uit de lucht toveren vind ik vreemd. Te veel tegenstrijdige verhalen gehoord over de scooter ivm wel of niet op voorraad. Ik snap dat iets uit kan lopen, wees daar direct open in. Dan had ik met mijn dochter op voorhand ergens anders gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door AK70