Klacht: Onbetrouwbaar Dynafix vindt kwijtgeraakte telefoon na hoop stampij

Een iPhone 6s met kapot glas (gevallen) opgestuurd en na meer dan 2 weken nog geen reactie. Contact gezocht via de chat op dynafix.nl. Telefoon is nooit aangekomen. Niet aangetekend verstuurd dus uitzoeken (onderzoek starten) binnen bedrijf was niet mogelijk. Doeiiii

Ik ben in mn hele leven nog nooit een pakket kwijtgeraakt via de Nederlandse post dus maar eens Googlen op \”dynafix telefoon kwijtgeraakt\”. Dat levert flink wat treffers en verdachte verhalen op.

Vervolgens gebeld met TMobile en geklaagd dat zij mij naar een \”onbetrouwbaar bedrijf\” hebben gestuurd en ik hen mede verantwoordelijk houd.

Wat bleek de volgende dag: geheel toevallig was de telefoon precies op de dag van mijn geklaag om half elf \’s avonds bij Dynafix afgeleverd door de post.

Graag verneem ik de precieze toedracht van het verdwijnen van mij iPhone bij Dynafix.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat uw toestel zo lang gedaan heeft over het binnenkomen bij ons repaircenter echter kunnen wij niet uitleggen waarom dit zo lang heeft geduurd. Dit is een vraag die u het beste bij de transporteur neer kan leggen, zij gaan over de zendingen en hierop heeft Dynafix geen enkel inzicht. Onze excuses voor het ongemak, het toestel is vandaag verzonden en inmiddels dus ook onderweg huiswaarts. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht iphone_kwijtgeraakt_dynafix

8 maanden geleden - IK GELOOF ER HELEMAAL NIETS VAN!!!!! De post levert het pakketje om half elf 's avonds af precies op de dag dat ik contact heb gehad met jullie en TMobile. Ongeloofwaardig. Te zien aan het aantal klachten over kwijtgeraakte telefoons bij Dynafix hebben jullie de zaken niet op orde. En de bewering dat er 4000 telefoons per dag bij jullie binnenkomen geloof ik ook niet. Zoiets maakt je ook al onbetrouwbaar.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 07 juli 2016 om 15:51 geantwoord

Geachte klant,
De post levert ook in de avond, het spijt mij dat dit toeval bij u overkomt als onbetrouwbaar echter hebben wij geen invloed op de levertijden van de post. heeft u al contact gehad met de post? Want zoals aangegeven, wij hebben uw pakket laat ontvangen en hierop heeft Dynafix zoals u hopelijk begrijpt geen invloed, sorry.

Wij beweren niet dat wij 4000 toestellen per dag binnenkrijgen. Dit betreft een aantal tussen de 3000 en 4000 per dag, wanneer u dit niet gelooft vinden we dit jammer echter verandert dit de feiten uiteraard niet.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 07 juli 2016 om 15:58 geantwoord

Ongeloofwaardig bedrijf waar veel mobieltjes kwijtraken als ik de verschillende internetforums (kassa, consumentenbond, etc) mag geloven.
Het webcareteam probeert daarna de boel recht te praten en de schuld van de verdwenen telefoon op PostNL te schuiven.
;-(((((((((

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte, ik ga er vanuit dat u nog geen contact heeft gehad met de vervoerder. Dit houdt in dat uw beschuldiging van afschuiven dan ook onterecht is daar u nu uitgaat van fouten van Dynafix welke niet bewezen door Dynafix gemaakt zijn. Wij zijn een respectabele dienst en zullen fouten ook zeker toegeven waar dit nodig is echter in dit geval kunnen wij niets toegeven daar wij het pakket pas zeer laat ontvangen hebben. Dit is een kwestie welke niet bij Dynafix ligt maar bij de post. Wij vinden het spijtig dat u ons hierdoor ziet als onbetrouwbaar maar kunnen uw visie niet veranderen daar de verantwoordelijkheid voor de late bezorging niet bij Dynafix ligt. Wij willen u nog een hele prettige dag wensen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht iphone_kwijtgeraakt_dynafix

8 maanden geleden - Hoe komt u erbij dat ik geen contact met PostNL heb gehad? Dat heb ik zeker wel gehad. Zij geven aan dat bij PostNL meer dan 98% van de post de volgende dat op het juiste adres bezorgd wordt. De kans dat het pakketje - meer dan 2 weken nadat ik het gepost heb en - nadat ik bijna 4 uur (bellen/chatten Dynafix, PostNL, PostNL, verzekeraar) bezig ben geweest om het probleem op te lossen bij Dynafix is daarmee wel heeeeeeeel erg klein. Als ik dan zie dat het kwijtmaken van mobieltjes dagelijkse praktijk blijkt te zijn bij Dynafix dan weet ik genoeg. Ook lees ik overal dat de Dynafix allesbehalve behulpzaam is bij het terugzoeken van een kwijtgeraakte GSM, zoals dat bij ook het geval was.

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, u gaf geen reactie op mijn vraag of u al contact heeft gehad met de post, daardoor kwam een conclusie naar voren. Minder dan 2% gaat mis echter is dit percentage bij Dynafix ongeveer hetzelfde dus dit is geen reden om de schuld bij een partij neer te leggen. 2% wil niet zeggen dat het nooit mis zal gaan. Uiteraard zal hier altijd ruimte voor discussie blijven bestaan, helaas is dit iets waar wij nooit 100% zekerheid over zullen krijgen echter wanneer we uitgaan van percentages zal de kans zowel bij de post als bij Dynafix ongeveer gelijk zijn. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht iphone_kwijtgeraakt_dynafix

8 maanden geleden - Jullie willen echt het laatste woord hebben geloof ik maar ik blijf bij mijn punt: de kans dat PostNL een pakje meer dan 2 weken te laat bezorgt, precies nadat ik bij Dynafix en TMobile aan de bel heb getrokken is gewoon heeeeeeeeeeeel erg klein. Als er bij Dynafix 2% van de telefoon kwijtraken en volgens opgave van een medewerker (!!!!) 4000 telefoons per dag binnenkomen dan betekent dat 80 verdwenen mobieltjes per dag. Dat zijn 400 kwijtgeraakte mobiele telefoons per week bij Dynafix. 1600 ontevreden klanten per maand. Met die aantallen missers valt het aantal klachten nog reuze mee. Ik wens jullie verder ook een hele fijne dag en zou het waarderen als er niet meer gereageerd wordt door Dynafix.

Alle klachten die gemeld zijn door iphone_kwijtgeraakt_dynafix
x