Klacht: onbetrouwbaar bedrijf

op 18 januari 2014 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

02-01-2014 banden besteld en met iDeal betaald gekozen voor zaterdaglevering met extra toeslag op 11-01-2014. Op 10-01-2014 mail ontvangen dat levering volgende dag niet mogelijk was wegens manco op artikel (niet op voorraad). Bedrijf meld in zelfde mail dat ik een tegoedbon ontvang voor het betaalde bedrag ik ging hier niet mee accoord en reageerde dat ik mijn geld terug wilde. Een volgende mail reageerde het bedrijf wegens snelle levering en 24-uurs service dat ik een tegoedbon moest accepteren ik heb na 9 dagen pas een mail ontvangen dat het artikel niet voorradig was en dat er geen naleveringen worden gedaan over 24-uurs service gesproken. Na diverse malen aandringen zou het bedrag teruggestort worden nu is het 18-01-2014 en wacht nog steeds op mijn geld. Volgende week dan maar persoonlijk mijn geld gaan halen bij de heer Tom Thiele.

Gewenste Oplossing:

per direct aankoopbedrag terugstorten en niet na 30 dagen zoals dit bedrijf in meerdere gevallen doet lees hun eigen feedback forum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Bericht van internet-bikes.com

3 jaren geleden - Geachte heer Peeters, Zoals reeds per mail met u is gecommuniceerd betalen we u uiteraard netjes terug. Deze terugbetaling zal binnen enkele dagen op uw rekening bijgeschreven zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Internet-bikes.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 20 januari 2014 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de heer Peeters gemeld dat er een manco op zijn bestelling was en hebben hem aangeboden een waardebon toe te sturen. na aangeven van de heer Peeters dat deze geen waardebon wenste hebben we onze administratie opdracht gegeven de terugbetaling uit te voeren. Deze zal dan ook door administratie verder verwerkt worden.

Met vriendelijke groet,

klantenservice
Internet-bikes

Heeft op 21 januari 2014 om 21:03 geantwoord

Zoals al gemeld Internet-bikes zegt en schrijft wel meer heb nog eens 2 dagen gewacht maar er rest voor mij nog maar 1 ding dat is mijn aankoopbedrag zelf persoonlijk te gaan regelen mijn geduld is nu echt op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van internet-bikes.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door peetje13