Klacht: Onbetrouwbaar!!!!

op 07 februari 2018 over DGM Outlet in de categorie Internetshops - Elektronica

Na geadverteerd product op website van DGM heb ik gebeld om paar vragen stellen over desbetreffende product en dat deze nog in voorraad is. Medewerker van klantenservice zie dat het nog in magazijn ligt en als u voor 16:00 bestellen dan wordt het morgen thuis geleverd dus heb ik gelijk het product besteld en daarvoor krijt het mailtje dat uw bestelling geplaatst is, en dag later kreeg een bericht dat tot ons spijt is een fout opgereden in ons systeem daardoor het product was niet meer in voorraad? het vraag is: hoe is het mogelijk dat deze product stonde op website en daarna voor extra checken belde ik voor zekerheid en sterker nog na mij bestelling is van website afgehaald?? en toch is fout gegaan. ongelooflijk

Dat ik deze product die zodra in voorraad is of gelijkaardige product aangeboden krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DGM Outlet over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DGM Outlet in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DGM Outlet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DGM Outlet

Heeft op 07 februari 2018 om 13:11 geantwoord

Klant is netjes gemaild dat het artikel door een voorraad / systeem fout toch niet op voorraad was. Klant had graag gezien dat deze gebeld was, helaas heeft klant zelf geen telefoon nummer bij de bestelling toegevoegd waardoor dat niet mogelijk was.
Vanochtend belde de klant, ook toen duidelijk vermeld dat er helaas een systeemfout was en dat het systeem ons voorhield dat deze wel op voorraad was. Dit bleek niet zo, hiervoor nogmaals excuus aangeboden en nogmaals gezegd dat het aankoop bedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening staat. helaas snapt de klant niet hoe een systeem kan werken en deze fouten tot dit kunnen leiden.

Heeft op 07 februari 2018 om 13:28 geantwoord

Ik heb mij gegevens ingevuld zoals het in hun site staat dus als niet gevraagd wordt voor telefoon nummer dan kan ik het niet erbij zitten. Ze hadden mij kunnen mailen dat ik met hun contact wil nemen hadden ze niet gedaan!! Wat netjes geweest om hun telefonisch mij over hun systeem fout vertellen naar niet een simpele mailtje!! Of een gelijkwaardig product aan zou bieden. Ik heb veel ervaring met online winkels maar nooit problemen gehad maar bij DGM niet betruwbare systeem hebben dus mensen/ kopers gewaarschuwd mocht t dringend product nodig hebben bv een tomtom dat je weekend naar vakanties gaat, niet bij DGM te bestellen want komt t niet aan door hun oudewest systeem!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Petroos