Klacht: onbetrouwbaar

Op 20 april een e-sourini online besteld. Kon pas 15 mei geleverd worden. Daarmee met tegenzin akkoord gegaan. Dertien mei werd ik gebeld dat ivm het te laat komen van een container uit China ze hem niet eerder konden leveren dan 25 mei. Dezelfde dag de koop geannuleerd en mijn aankoopbedrag (€250) teruggevraagd. Vertrouwen was weg. Op hun site beloven ze wel wat anders!!

Daarvoor ook met ze gecommuniceerd over onderhoudgarantie. Ze bieden alleen onderhoudspakketten aan voor benzine scooters. Ondanks herhaaldelijk verzoeken voor een onderhoudspakket voor een e-scooter, werd mij iedere keer verwezen naar de onderhoudspakketten voor de benzine scooter. Na veel heen en weer gebel (ze vonden dat ik de scooter moest afnemen) en mail,stemden ze eindelijk in met met het ontbinden van de koop.

Als ik het aankoopbedrag a €250 terugkrijg. Ze beloven van alles maar komen het niet na en ze geven desinformatie op de site.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Souris Scooters over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]