Klacht: Onbetamenlijk

op 09 augustus 2017 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben als lid.56413 ingeschreven. Het blijkt dat HelloLaw onlangs in de plaats is getreden van Jurofoon. Hierover ben ik niet geinformeerd. Mijn status is onduidelijk. Inloggen kan niet. Aanmelden betekent nieuw lidmaatschap, terwijl ik al.betaald heb. Onduidelijk is hoe opzegging nu moet plaats vinden. Wijziging van persoonlijke gegevens zoals adres niet mogelijk via de website.Kortom, HelloLaw, dat in de rechten en verplichtingen van Jurofoon is getreden, schiet in alle opzichten tekort tegenover de overgenomen jurofoonleden..

Gewenste Oplossing:

Duidelijk informatie m.b.t. mijn huidige status.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door carlos36