Klacht: Onbetamenlijk

op 09 augustus 2017 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Ben als lid.56413 ingeschreven. Het blijkt dat HelloLaw onlangs in de plaats is getreden van Jurofoon. Hierover ben ik niet geinformeerd. Mijn status is onduidelijk. Inloggen kan niet. Aanmelden betekent nieuw lidmaatschap, terwijl ik al.betaald heb. Onduidelijk is hoe opzegging nu moet plaats vinden. Wijziging van persoonlijke gegevens zoals adres niet mogelijk via de website.Kortom, HelloLaw, dat in de rechten en verplichtingen van Jurofoon is getreden, schiet in alle opzichten tekort tegenover de overgenomen jurofoonleden..

Duidelijk informatie m.b.t. mijn huidige status.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 29 augustus 2017 om 09:28 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

We zouden graag een van onze juristen contact met u op laten nemen om u nadere uitleg te geven over uw status en hoe u zaken kunt wijzigen en voor verdere vragen die u eventueel nog heeft omtrent Hellolaw. We vernemen graag wanneer dit u schikt.

Hellolaw

Heeft op 29 augustus 2017 om 12:24 geantwoord

Hellolaw moet in concreto aangeven hoe ze via e-mail bereikbaar zijn. Ik heb geen zin om met \"juristen\" te bellen op mijn kosten. Ik heb nu een algemeen reactieformulier op hun website ingevuld, waardoor mijn hele hebben en houden op hun site dreigt te komen. Dat is niet de bedoeling. Overigens moet e.e.a. voor alle jurofoonleden opgelost worden en die oplossing moet op de website met een link voor nader contact.

Bericht van JuroFoon

3 weken geleden - Beste heer/mevrouw, Op onze website vindt u onderaan het kopje 'over ons' hier staan de contactgegevens, waaronder ook het emailadres. Dit adres is info-nl@hellolaw.com. Met vriendelijke groet, Hellolaw

Reactie van de melder van de klacht carlos36

3 weken geleden - hè hè.....

Alle klachten die gemeld zijn door carlos36