Klacht: Onbestelde producten ontvangen

op 30 november 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

ik hen een bestelling van lux style ontvangen en heb helemaal niets besteld bij hun, ik ben erg radeloos aangezien ik de bijna 70 euro die aangevraagd wort niet heb.
ik heb ene zogenaamd blackhead mask ontvangen en 2 tubetjes van cremes waar ook 1 van de tube beschadigd is omdat er geforceerd is door de brievenbus te doen…ik ben blijkbaar niet de enige. ik heb via Facebook ooit op een filmpje geopend om te kijken wat het was en hoe het werkte, maar heb nooit besteld .ik heb dus factuur van 64,90 euro en wat ik raar vind is dat erop staat dat het ‘verzendadres” mijn adres is!!!

ik ben niet van plan om te betalen en sterke nog de verzendkosten niet…weet niet eens waarnaar toe sturen/ er is geen duidelijk adres gegeven

als ik het pakketje kan terugsturen en hoef niet te betalen want dit is belachelijk.
deze mensen moeten ook opsporen worden want blijkbaar schenden ze privacy van anderen en misbruiken gegevens en adres van anderen mensen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Colibri 1978