Klacht: onbesteldbezorgd

op 21 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

per 02-09-016 kreeg ik per post een 5-tal zakjes opgestuurd waarop te lezen is blackhead killer
met een factuur met het verzoek 34.85 over te maken naar lux style met de opmerking dat het bedrag binnen 10 dagen betaald moet zijn waarna 40€ in rekening zal worden gebracht bovendien kan ik alleen in het arrondissement brussel geschillen voorleggen
ik heb onmiddellijk per mail laten weten dat ik het product niet wil , het niet ken en er ook nooit om gevraagd heb en zeker niet besteld
kunt u mij adviseren wat ik moet doen om onder juridische druk weg te blijven?

Als ik verder niets meer hoor van dit bedrijf dan ben ik tevreden,
ik ben met navragen of mogelijk iemand hier in huis via mijn computer iets besteld heeft en of iemand dit bedrijf of product kent, verder het formuleren van n mail naar dit bedrijf en nu weer n contact met u
al veel te veel tijd gespendeerd aan iets waar ik geen invloed op heb
ik hoop dat het bedrijf de zakjes ophaalt
( het lijken mij produkten die goed zouden werken bij jeugdpuistjes maar gezien mijn leeftijd( 70) ben ik daar niet naar op zoek

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 22:32 geantwoord

Beste dhr./mw. Kielensteijn,

Bedankt voor uw schrijven.

Beste kielenstijn,

Bedankt voor uw e-mail.

De bestelling is destijds vanaf uw internetverbinding geplaatst. Kan het zijn dat iemand binnen uw familie de bestelling heeft geplaatst?

Als u de bestelling niet wilt houden, dan stellen we de volgende oplossing voor:

1. Schrijf retour afzender op de enveloppe en schrijf het volgende adres op
de envelop:

LuxStyle ApS
Agerhatten 27A
5220 Odense SØ
Denemarken

2. Stop de enveloppe nu in de brievenbus.
3. Stuur ons daarna s.v.p. opnieuw een e-mail.
4. Na ontvangst van de e-mail zullen we de factuur sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door noud kielenstijn