Klacht: Onbesteld sokken geleverd aan 10 jaar geleden overleden bewoner op dit adres

op 03 februari 2014 over Bamboo by Courlux in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch niet bereikbaar, lang in de wacht tegen hoge kosten. Bij inloggen op website afgemeld voor vervolgzendingen. Een bericht over ongewenste bestelling kon via internet niet verstuurd worden –> steeds server foutmeldingen. Pas als ik de situatie in 1 regel verwoord, wordt deze geaccepteerd. Ze willen het de mensen zo lastig mogelijk maken om een ongevraagde bestelling te retourneren. Bovendien stond er een niet bestaand e-mailadres na inloggen.

Naar aanleiding van deze zaak en andere klachten die ik lees op internet een melding gemaakt bij politie en een dossier opgebouwd.

Gewenste Oplossing:

Pakket retour naar antwoordnummer en nooit meer iets van dit bedrijf horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bamboo by Courlux over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Bamboo by Courlux een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bamboo by Courlux

Heeft op 12 februari 2014 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Wij hebben uw pakketje retour mogen ontvangen. Alles is opgezegd.
U ontvangt verder niets meer.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bamboo by Courlux in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bamboo by Courlux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hendikx