Klacht: Onbesteld sokken geleverd aan 10 jaar geleden overleden bewoner op dit adres

op 03 februari 2014 over Bamboo by Courlux in de categorie Internetshops - Kleding

Telefonisch niet bereikbaar, lang in de wacht tegen hoge kosten. Bij inloggen op website afgemeld voor vervolgzendingen. Een bericht over ongewenste bestelling kon via internet niet verstuurd worden –> steeds server foutmeldingen. Pas als ik de situatie in 1 regel verwoord, wordt deze geaccepteerd. Ze willen het de mensen zo lastig mogelijk maken om een ongevraagde bestelling te retourneren. Bovendien stond er een niet bestaand e-mailadres na inloggen.

Naar aanleiding van deze zaak en andere klachten die ik lees op internet een melding gemaakt bij politie en een dossier opgebouwd.

Pakket retour naar antwoordnummer en nooit meer iets van dit bedrijf horen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bamboo by Courlux over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Bamboo by Courlux een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bamboo by Courlux

Heeft op 12 februari 2014 om 07:57 geantwoord

Geachte heer,

Wij hebben uw pakketje retour mogen ontvangen. Alles is opgezegd.
U ontvangt verder niets meer.

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bamboo by Courlux in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bamboo by Courlux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hendikx