Klacht: Onbesteld pakketje ontvangen

op 04 september 2015 over 12deals.nl in de categorie Deal-Sites

Een paar weken terug hebben we een pakketje condooms door de brievenbus gekregen, wat wij niet besteld hebben op naam van Klaas Paars. Dat klinkt al als een fictieve naam en die naam komt ook nergens voor. We hebben contact gezocht met 12deals om te vragen of zij kunnen uitzoeken of het adres verkeerd is of dat we het retour kunnen sturen. Hierop hebben ze niet gereageerd. Nu hebben we afgelopen week een aanmaning gekregen om het openstaande bedrag te betalen incl boete, anders zouden ze een deurwaarder sturen. Ze beweren meerdere malen gemaild te hebben waar hun geld blijft, naar een mailadres wat wij dus niet kennen.
Dit klinkt behoorlijk als een oplichtingspraktijk en hier trappen wij dus niet in. De rekening gaan wij dus ook niet betalen, aangezien we hier niet om gevraagd hebben.

De rekening moet geannuleerd worden. Het pakketje kunnen ze terug krijgen, maar we gaan natuurlijk niet betalen voor retourzending.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12deals.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12deals.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12deals.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12deals.nl

Heeft op 07 september 2015 om 16:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Silencer