Klacht: Onbesteld

op 10 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onbesteld product thuis gekregen. Eerst een mail ontvangen met bevestig voor bestelling.

Deze genegeerd, aangzien ik dacht dat die zoals zo vaak spam of reclame is, echter een tijd later onvang ik een pakket twv. 84 euro.

Direct gemaild en verzocht het pakket kostenloos te mogen retourneren. Volgende dag gedaan nu 2 maanden! Later ontvang ik een mail dat het pakket is onvangen maar niet wordt geaccepteerd en of dat ik dus maar even 124 euro wil overmaken inmiddels dreigt luxtyle met verschillende deurwaarders.

Gewenste Oplossing:

Indien kosten weggescholden worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 21:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RickRaaijmakers1