Klacht: onbeschrijfelijk

op 18 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

hoi
kruidvat op de wagenweg in purmerend is te rommelig karren die gewoon in het gangpad staan en onaardig en chagerijnig personeel .
vandaag 18 juli 2017 gaat de aanbieding in van de Adidas shirt en korte broek levensgrote advertentie in de folder bij aankomst openingstijd 09.00 ligt er 3 blauwe Adidas en 1 broekje ik vraag vriendelijke waar de andere kleuren etc liggen en dan krijg je als antwoordt dit is de enige die we binnen hebben gehad hoe kunt u dan reclame maken over iets dat u niet leverd u moet deze filiaal echt op zijn kop zetten met vriendelijke personeel desnoods cursus klantvriendelijkheid en de winkel op orde hebben en niet de paden versperren met levensgrote karren

wanneer hier iets aan gedaan wordt klanten lopen te klagen en ik raak gefrusteerd van deze personeelsleden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kiaro1