Klacht: Onbeschofte wijze van helpen

op 23 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 22-10-2016 naar Blokker op de Kleiweg te Gouda. Niemand in de Winkel alleen een cassiere loop door naar de service balie niemand, Sta hier 5 minuten te wachten. Klop dan uiteindelijk op de deur van het magazijn.Er komt een geirriteerde man naar buiten.Ja ik was even achter
IK zeg sta al vijf minuten te wachten, en er ligt ook uw telefoon op de balie,,die had ik zo kunnen meenemen. Antwoord : U hoeft mij niet te vertellen hoe ik moet handelen. vertelt u maar waarvoor u komt, IK zeg het is maar een advies.Antwoord ik heb uw advies niet nodig.Ik leg mijn klacht uit, kapotte senseo zal worden opgestuurd. Zeg nog dat er vroeger een blonde mevr werkte die heel klantvriendelijk was. Antwoord die zou hetzelfde doen als ik.
Als trouwe klant van Blokker heb ik een dergelijke houding nog nooit meegemaakt dit is al de 2e keer dat deze man zich zo arrogant gedraagt. Zal in de toekomst dan ook geen klant van Blokker meer zijn. Op een dergelijke manier jaagt u uw klanten weg. Naam van de verkoper weet ik niet. maar op de bon staat Verkoper no:0991183
Zeer klantonvriendelijke behandeling.

Zet deze man eens flink op zijn nummer. Of zet hem in een ander filiaal.
Dit kost u klanten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 september 2016 om 17:40 geantwoord

Beste heer,

Dit bericht hebben wij twee maal van u mogen ontvangen. Op uw eerste bericht heb ik zojuist gereageerd. Mocht u hier nog verdere vragen en/ of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag. Dit kan via het voorgaande bericht of via een e-mail naar info@blokker.nl.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door adri.k@telfort.nl