Klacht: onbeschofte service

op 25 juni 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Vandaag restaurant in kerkrade bezocht, hier viel me op dat het personeel daar erg ongeïnteresseerd, gapend tegen de balie hangt. Een lachje kon er niet vanaf.
Een meneer naast me zag dit ook en sprak de manager hierop aan die als antwoord met zijn hoofd zwaaide en niks zei, ook niet toen het kind achter de kassa deze meneer hard uitlachte. Onze mond viel open van verbazing toen deze \” manager \” zei, \”ik kan er niks aan doen, het zijn kinderen van 15, bovendien interesseert het me vrij weinig, het is mijn bedrijf niet.\”

Ik begrijp heel goed dat de klant naast me daarop boos werd. Wij zijn ook wegelopen, wat een schofterige service. Zoiets noemt zich manager, fluit zijn personeel niet tot de orde wanneer het klanten afbekt..

Ik hoop dat deze meneer wel tot de orde wordt geroepen, want dit kan toch echt niet.

Excuses van de manager in kwestie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Impultopia