Klacht: Onbeschofte opdringerige verkoop

vanpraagp op 14 december 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Via anoniem (dan ben je in ieder geval gewaarschuwd , dan weet je dat het om verkoop gaat). Kreeg ik een knul aan de telefoon die zeer opdringerig tot het bijna onbeschofte toe mij van gewone aansluiting naar een glasvezel aansluiting wilde dwingen. Ik heb nog niet zo lang geleden met xs4 all zelf gebeld over de snelheid en die bleek nog niet echt veel hoger te liggen via glasvezel. Dus ik had geen behoefte aan deze zogenaamd upgrade. Ik vroeg nog of ik aan een contract vast zat. Hij zei nee, terwijl hij zich daarna versprak over dat je het moest bevestigen dat contract per bandje. Toen ik het gesprek keurig wilde beëindigen, bleef hij aandringen en begon over angst en dat ik niet bang hoefde te zijn. Dit soort verkooppraatjes zijn. Heel ernstig en het management van de kpn moet zich hiervoor schamen. Uiteindelijk heb ik gewoon zelf de verbinding moeten verbreken omdat de verkoper gewoon door ging.

Via de mail een reactie. Niet via de telefoon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanpraagp