Klacht: onbeschofte medewerkers aan de telefoon

op 06 juli 2012 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na een gesprek met de ene dame heb ik de maand daarop weer een gesprek met een andere dame(ik vergeet altijd de namen te vragen)
men houd de handen boven elkaar hoofd.
luistert niet wat er gezegd word.
praat door me heen.
is niet bereid om me te helpen om een oplossing te zoeken.
erg kattige manier van praten.

Gewenste Oplossing:

zodra het kan stap ik over naar een ander.... hier is geen oplossing voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 13 juli 2012 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben verzekerde in een brief excuses aangeboden voor de gang van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door annejetje