Klacht: Onbeschofte medewerkerleidinggevende

op 05 juni 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag wilde ik een Ipad 2018 kopen bij BCC Muiden.
Omdat ik mij had ingelezen in de prijs van de Ipad heb ik gezien dat de Ipad bij Phonemarket 328,- euro kost en bij afhalen in deze winkel 323,- ,vroeg ik de medewerker van BCC of hij de Ipad ook voor deze prijs kon leveren. Na een discussie met de medewerker over de prijs ,hij kon het niet vinden op de site van deze winkel dat je de Ipad kon kopen voor 323,- begon hij steeds harder te pratenschreeuwen en was absoluut niet van plan om verder te kijken op deze site naar de prijs van 323,- euro(.Deze prijs stond onderaan de pagina.)
Deze medewerker was zo onbeschoft en kleinerend dat ik mij daar als vrouw van 58 jaar heel ongemakkelijk bij voelde en dat neem ik niet. ik heb met deze jongeman niet gelijk in de klas gezeten.Deze medewerker leidinggevende heeft er voor gezorgd dat ik niet snel meer naar BCC ga voor mijn inkopen. koop altijd mijn spullen bij BCC en nooit ergens anders.

Een excuus van deze medewerkerleidinggevende.
Ipad 2018 voor 323,- euro

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 06 juni 2018 om 13:40 geantwoord

Heeft op 06 juni 2018 om 13:53 geantwoord

Er is geen oplossing geboden! Er word verwezen naar de spelregels ? Medewerker Bcc wilde de goedkoopste prijs niet opzoeken op internet en was ronduit onbeschoft. Graag de ipad alsnog voor € 323,-

Reactie van de melder van de klacht tattoodenn

2 jaren geleden - Bcc heeft geen contact opgenomen na mijn reactie. Gewoon maling aan de klant. Klacht word gewoon als opgelost bestempeld. Ik heb mijn ipad nu ergens anders gekocht. Bij een zeer vrindelijke meedenkende winkel. Bcc je bent weer eens een klant kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door tattoodenn