Klacht: Onbeschofte medewerker

op 05 oktober 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Zojuist bij de Zara geweest in Rotterdam, Lijnbaan. Ik kwam daar om mijn online bestelling op te halen. Ik kreeg mijn bestelling in een grote doos. Ik vroeg netjes om een tasje die ik kreeg. Vriendelijk vroeg ik of ik de doos achter kon laten in de winkel omdat ik niet met zo een grote doos door de stad wil lopen. De medewerker antwoordde “nee die mag je meenemen”.
Ik was verbaast en dacht dat ze misschien dacht dat mijn misschien verkeerd had verstaan. Nadat ik de spullen had overgezet in een tasje gaf ik aan dat ik het tasje en de doos naast de kassa neer legde waar meerdere dozen stonden die weggegooid moesten worden. De doos had ik overigens eerst klein gevouwen. Mevrouw deed net of ze me niet hoorde en nadat ik weg liep riep ze keihard “Mevrouw, wat had ik gezegd over de doos?!” Dr stond een hele menigte klanten in de rij en mevrouw was hondsbrutaal en totaal klantonvriendelijk!
Ze benadrukte wat ze had gezegd en nadat ik vroeg wat het probleem was aangezien het nooit een probleem is bij andere winkels en er nota bene meerdere dozen stonden wuifde ze me weg ket haar hand en gaf zei letterlijk “laat maar ga maar ga maar”.

Ik was zo verbijsterd dat ze zonder reden zo onbeschoft was!

Voor mij een reden deze filiaal te vermijden aangezien ik wel vaker heb meegemaakt dat werknemers hier nodig een cursus klantvriendelijkheid kunnen gebruiken!

Een excuses verwacht ik niet maar de werknemers kunnen zeker bijgeschoold worden op gebied van klantvriendelijkheid.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saar__x