Klacht: onbeschofte medewerker

op 03 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

De Jumbo in Princenhage heeft een PostNL afhaal en brengpunt. Ik heb homeopatische medicijnen besteld die daar afgeleverd zouden worden. In de mail van PostNL lees ik dat ik zelf moet gaan (ondanks dat ik ziek ben) om een handtekening te zetten en mijn ID moet meenemen. Dus gegaan, word ik daar toch afgebekt door de dame achter de balie: “Nee, u krijgt niks mee, ik heb een uitgeprinte mail nodig.” Ik zeg dat dat niet in de mail stond, dat ik me niet goed voel en of zij wil kijken of het pakket er is en ik noem het bedrijf dat het verzonden heeft. Nee hoor, mevrouw kijkt me aan, zegt dat ze dat niet gaat doen…..Jammer, eerst mail uitprinten thuis, terugkomen en dan krijgt u pakket mee…

Als de chef van de dame vanmiddag (2 mei rond 15.00) haar vertelt dat zij de klanten netjes te woord moet staan en begrip moet tonen.
Bovendien zou het fijn zijn als de voorwaarden die PostNL in hun mail zet, overeenkomt met de voorwaarden bij de Jumbo. Als er klachten zijn over PostNL kan Jumbo natuurlijk niet eenzijdig de afspraken veranderen en hun klanten terugsturen als zij zich niet aan afspraken houden, waar ze niet van op de hoogte zijn!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.N.